BBQ szósz házilag
2015. november 01. írta: Alkotó Részecskék

BBQ szósz házilag

A fűszeres paradicsom szószok mindig kísérletezésre csábítanak. Ez a mostani BBQ szósz finom lett, de lehet még mélyíteni az ízét.

A mostani receptje a következő:

2 ek. olajon megfonnyasztunk 1 nagy fej finomra aprított hagymát, egy almát lereszelve, és 2 gerezd fokhagymát.

Mikor üvegesre pirult, hozzáadtam 2 ek. piros fűszerpaprikát, 1 tk. mustárt, 2 evőkanál sűrített paradicsomot, 4 evőkanál barna cukrot, és 2 ek.csemege  "Piros Aranyat". Sóztam, borsoztam. Beleöntöttem egy konzerv hámozott paradicsomot. Hagytam rotyogni jó 20 percet. Végül egy adag balzsamecettel állítottam be az édes és a savanyú ízeket. Botmixer adta meg a végső állagot.

Ki-ki ízlése szerint harmonizálja az ízvilágot, hiszen a családom minden tagja mást tett hozzá. A só nagyon fontos, hogy az egyensúly tényleg beálljon.

A hűtőben a következő napra finoman összeértek a különböző hozzávalók.

A bejegyzés trackback címe:

https://alkotoreszecskek.blog.hu/api/trackback/id/tr548041218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása