Padlizsán szendvics
2015. november 09. írta: Alkotó Részecskék

Padlizsán szendvics

Egyszemélyes ebéd

Sokszor hallom hölgyektől, hogy egyedül otthon napközben csak épp bekapnak valamit.

Azt gondolom, hogy elég sok egyszerű, gyors étel van, amit percek alatt el lehet készíteni. Legyünk magunkkal szemben is igényesek, mert az aki otthon "dolgozik" - főként az anyák - megérdemlik, hogy finomat egyenek.

Ma nálam 5 perc alatt padlizsán szendvics készült a hűtőben fellelt dolgokból.

padli2.jpg

Megpirítottam egy evőkanálnyi olajon 2 szelet padlizsánt, mellette pár karika póréhagymát.

Mikor az egyik oldal megsült, megfordítottam, rátettem 1-1 szelet sajtot, rákanalaztam a közben megpirult hagymát.

padli1.jpg

Mikor a másik oldala is elkészült a padlizsán szeleteknek, összeborítottam, sóztam, borsoztam. Egy szem paradicsommal felséges ebédem volt. Maradékokból, frissen, 5 perc alatt.

 

Blogban található összes bejegyzés saját fotókat és gondolatokat tartalmaz. Ha tetszik, amit látsz vagy olvasol, és megosztod másokkal megköszönöm. A blogban saját tapasztaláson alapuló receptekkel, gyerekeknek szóló kísérletekkel, ötletekkel találkozhatsz, szemezgess közülük kedvedre! Vagy kövess a Facebookon!

A bejegyzés trackback címe:

https://alkotoreszecskek.blog.hu/api/trackback/id/tr488065008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása