Nedves törlőkendő házilag - tesztelve
2015. február 09. írta: Alkotó Részecskék

Nedves törlőkendő házilag - tesztelve

Több helyen olvastam, és kipróbáltam, hogyan lehet nedves törlőkendőt készíteni házilag.

Az én verzióm:

Egy konyhai papírtörlő rollniját félbevágjuk egy nagyon éles késsel. Több helyen láttam, hogy recés kést használnak, de nagyon szétforgácsolja a vágott felületet. Nekem a megélezett sima kés, szép felületet adott.

Egy tálba állítottam a felezett gurigát. Majd elkészült a folyadék: 1 + 1/2 csésze víz (én tisztított vizet használtam). Hozzákevertem 2 evőkanál babaolajat, és 2 evőkanál tusfürdőt (babáknak: babafürdetőt).

A tekercset fordítgatva ráöntöttem az emulziót. Nekem úgy sikerült teljesen átitatni, ha az oldalára is öntöttem.

Mivel négyzetes dobozba akartam "utántölteni", félbevágtam miután a közepéről kihúztam a papírtekercset .

Tapasztalat: kellemes illat, nem túl olajos - pont jó. Kicsit nehéz lapokra szedni, de érdemes kísérletezni vele!

A bejegyzés trackback címe:

https://alkotoreszecskek.blog.hu/api/trackback/id/tr327156099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása