Foodrevolutionday előkészületek
2015. május 13. írta: Alkotó Részecskék

Foodrevolutionday előkészületek

Május 15.-én csatlakozom én is a Jamie Oliver által meghirdetett FOODREVOLUTIONDAY kezdeményezéshez.

Igyekszem egyébként is friss hozzávalókból vacsorát készíteni családomnak, hiszen ilyenkor vagyunk együtt, ez a hétköznapok legfontosabb étkezése.

Jamie munkásságát folyamatosan nyomon követem, és nagyon sok gyors receptjét használom folyamatosan.

Ma este spárgás omlettet készítettem.

sparga3.jpg

Miért is lehet helye ebben a témakörben ennek az ételnek?

Helyi termelőtől, a piacon vett tojást használtam. Friss spárgát pároltam, és forgattam meg olíva olajon. A tetejére parmezán sajtot szórtam.

sparga1.jpg

sparga2.jpg

Gyakorlatilag 3 friss hozzávalóból, kb 20 perc alatt, pazar vacsora kerekedett.

Jamie gondolatmenetét követve fontosnak tartom én is, hogy gyermekeim, családom új ízekkel ismerkedjenek meg, szokjanak hozzá, és igényeljék a frissen készített étel luxusát a hétköznapokon is!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://alkotoreszecskek.blog.hu/api/trackback/id/tr997457316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása