Házi torokpasztilla
2015. január 26. írta: Alkotó Részecskék

Házi torokpasztilla

A napokban találtam egy receptet a Diply oldalán, ahol házilag készíthető torok cukorka receptjét mutatják be.

A recept, ahogyan én készítettem:

2 csésze cukor, fél csésze víz, 1 tk. reszelt gyömbér, fél tk. őrölt fahéj, fél tk. őrölt szegfűszeg, 1 ek. méz.

20 percig forraltam nagyon kis lángon.

Kanállal cseppentettem sütőpapírra, gyönyörűek lettek.

De sajnos nem lett igazán kemény, bár a recept azt írja, hogy a megkeményedett cukorkákat forgassuk porcukorba. A család az őrölt fahéjat javasolta. Egy idő után azt tapasztaltam, hogy (talán a levegő nedvességtartalmától) még jobban elfolyósodott.

Az íze finom, markáns. Vegyszermentes, tiszta növényi hatóanyag, de a legnagyobb baja az állagán kívül, hogy tömény cukor. Még keresgélek, hátha lehet kicsit javítani rajta.

A bejegyzés trackback címe:

https://alkotoreszecskek.blog.hu/api/trackback/id/tr427110515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása