Hétfői nagyi ebéd Noéminek ajánlva
2020. április 20. írta: Alkotó Részecskék

Hétfői nagyi ebéd Noéminek ajánlva

Föld-napi projekt hét 2020

Két apropója is van ennek a posztnak.

Az egyik:

Kedves barátnőm mai írását olvasva 2020 áprilisában azt hiszem lassan tényleg átalakulok én is a klasszikus értelemben vett gazdaasszonnyá. Igyekszem minden maradékot átváltoztatva az asztalra tenni.

A másik:

a Föld-napi projekt hét 2020 - aminek egyik fontos pontja számomra a takarékosság -jelen esetben a konyhában.

Reggel bekukkantottam a hűtőbe, és a vasárnapi sült karaj nyesedékéit,

nn8.jpg

egy fél üveg házi lecsót, maradék rizst,

nn9.jpg

és egy gyönyörű padlizsánt szemrevételeztem.

nn7.jpg

Ebből alakul a mai ebéd – egy dzsuvecs ihlette padlizsán rakottas.

nn12.jpg

A húst apróra vágtam késsel, hozzákevertem a rizst és a lecsót.

nn5.jpg

A padlizsánt szeletekre vágtam, megpirítottam egy kis olajon serpenyőben.

nn4.jpg

A padlizsán szeleteket leraktam egy tepsiben, rárétegeztem a rizses keveréket.

nn6.jpg

Befedtem a maradék padlizsán karikákkal. Egy tejfölt elkevertem egy tojással, és rakottas tetejére kentem.

nn10.jpg

180 fokon kb. 30 percet sül.

Ja, és nagyanyáink bölcsessége nyomán a kiürült tejfölös pohár kimosva, kilyukasztva a következő paradicsom palánta helye lesz.

nn2.jpg

nn1.jpg

 

Blogban található összes bejegyzés saját fotókat és gondolatokat tartalmaz. Ha tetszik, amit látsz vagy olvasol, és megosztod másokkal megköszönöm. A blogban saját tapasztaláson alapuló receptekkel, gyerekeknek szóló kísérletekkel, ötletekkel találkozhatsz, szemezgess közülük kedvedre! Vagy kövess a Facebookon!

A bejegyzés trackback címe:

https://alkotoreszecskek.blog.hu/api/trackback/id/tr5515626000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása