Vámpírűző zöld leves a takarékosság világnapján
2022. október 31. írta: Alkotó Részecskék

Vámpírűző zöld leves a takarékosság világnapján

Zöld hagymás csalánleves halloweenra

Olyan sok mókás étel készül a halloween partikra. Mi sok kísérlet szól nálunk ilyenkor szellemekről is.

Közben ne feledkezzünk meg arról se, hogy október 31. a Takarékosság világnapja is. 

Így kombináltam ma össze a takarékos levesünket, összeszedve a még bőven erőtől duzzadó kerti zöldjeimet egy kis horror levessé.

Csalán levelet szedtem, újhagyma is akad bőven, sőt újra előbújtak a vadfokhagymák is. Ennek a hármasnak a találkozásából jött létre a zöld levesünk.

csl3.jpg

1 fej hagymát megpirítottam egy is olajon rászórtam egy kis csokor vadfokhagyma, és az 2 újhagyma fehér részét, valamint egy evőkanál zabpelyhet. Megfonnyasztottam a csalánt is, majd hozzá kockáztam 2 nagy krumplit.

csl2.jpg

Felöntöttem 1 liter vízzel, sóztam borsoztam. 

Mikor a krumpli megpuhult hozzátettem a fokhagyma, és az újhagyma zöld részét, hogy a rémisztő zöld szín megmaradjon. Ezzel már csak 5 percet főztem. Turmixolás után pirítóssal, vagy levesgyöngyökkel tálalom.

csl1.jpg

Természetesen a gyerekeknek fontos a mese is hozzá. A fokhagyma és a hagyma nemcsak egészséges, de a halloween bulikon távol tartja a vámpírokat, és egy mókás szörnyeket is - és a nem kívánatos társakat is!

Blogban található összes bejegyzés saját fotókat és gondolatokat tartalmaz. Ha tetszik, amit látsz vagy olvasol, és megosztod másokkal megköszönöm. A blogban saját tapasztaláson alapuló receptekkel, gyerekeknek szóló kísérletekkel, ötletekkel találkozhatsz, szemezgess közülük kedvedre! Vagy kövess a Facebookon!

A bejegyzés trackback címe:

https://alkotoreszecskek.blog.hu/api/trackback/id/tr9917966976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása