Befőttes címke eltávolító - kipróbálva
2016. augusztus 24. írta: Alkotó Részecskék

Befőttes címke eltávolító - kipróbálva

Mindig bosszankodom, hogy a befőttes üvegek címkéit nem tudom maradéktalanul eltávolítani. Már mindennel próbálkoztam. Nemrégiben azonban olvastam egy módszert, de kétkedve próbáltam ki.

ferner3.jpg

Elővettem a legmakacsabb üvegcsémet, és belefogtam.

ferner1.jpg

1 rész szódabikarbónát keverjünk össze 1 rész olajjal (én napraforgóolajat használtam).

ferner2.jpg

Ezt a pasztát kenjük a ragacsos címke területre. hagyjuk állni 10 percet, és kissé dörzsölve tisztítsuk meg a felületet.

ferner3.jpg

Tadá! Fanfárok. Sikerrel jártam, pedig már mindennel kísérleteztem, sosem sikerült.

ferner4.jpg

Érdemes kipróbálni!

 

Blogban található összes bejegyzés saját fotókat és gondolatokat tartalmaz. Ha tetszik, amit látsz vagy olvasol, és megosztod másokkal megköszönöm. A blogban saját tapasztaláson alapuló receptekkel, gyerekeknek szóló kísérletekkel, ötletekkel találkozhatsz, szemezgess közülük kedvedre! Vagy kövess a Facebookon!

A bejegyzés trackback címe:

https://alkotoreszecskek.blog.hu/api/trackback/id/tr411649054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása