Vatikáni kenyér
2015. március 16. írta: Alkotó Részecskék

Vatikáni kenyér

Nagyon kedves felkérésnek tettem eleget a múlt héten. Kísérletnek is beillik - nagyon kíváncsi voltam, hogy mi lesz belőle.

Kaptam egy adag tésztát - kovászt? Mellé egy leírást a teendőkkel.

vati1.jpg

A hét minden napján kellett egy kicsit törődnöm vele.

Cukrot, lisztet, tejet adni hozzá. Nem írom le a pontos receptet, mert kezdő tésztát meg kell kapni egy kedves ismerőstől hozzá. Ez amolyan "lánclevél-játék", de annál kicsit érdekesebb a végeredmény.

Szombati nap 4 felé kellett osztanom a gondoskodásommal elkészült tésztát. Vasárnap reggel a magamnak hagyott részhez hozzátettem még néhány alapanyagot (tojást, aszalt gyümölcsöt, olajat, sütőport stb.) és megsütöttem a gyümölcskenyeremet.

 

vati3.jpg

 

A másik három részt egy kis kóstoló és a leírás kíséretében tovább ajándékoztam (előre megkérdeztem vállalják-e a kísérletezést).

vati2.jpg

 

Érdekes belegondolni, hogy az "öregtészta" alapja vajon mikor indult útjára! Remélem nagyon régen.

Köszönöm, hogy eljutottál hozzám!

 

Blogban található összes bejegyzés saját fotókat és gondolatokat tartalmaz. Ha tetszik, amit látsz vagy olvasol, és megosztod másokkal megköszönöm. A blogban saját tapasztaláson alapuló receptekkel, gyerekeknek szóló kísérletekkel, ötletekkel találkozhatsz, szemezgess közülük kedvedre! Vagy kövess a Facebookon!

A bejegyzés trackback címe:

https://alkotoreszecskek.blog.hu/api/trackback/id/tr517274465

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása