Sajtos málé
2016. november 21. írta: Alkotó Részecskék

Sajtos málé

Mindig keresem az uzsonna recepteket. Lehetőleg valami alternatívát a lisztes péksüteményekre.

Egy régi receptet próbáltam meg modernizálni, és főként sós változatot készíteni, mert nálunk inkább az megy.

Sajtos málé készült.

male3.jpg

25 dkg kukoricadarához adtam egy fél zacskó sütőport, egy teáskanál sót, borsot, 1 dl olíva olajat. 3 kisebb, vagy 2 nagyobb tojást. Alaposan eldolgoztam, és hozzáöntöttem annyi tejet, hogy viszonylag híg legyen. 28x37 cm tepsibe öntöttem, és tetejét alaposan megszórtam reszelt sajttal. 180 fokon tűpróbáig sütöttem. (kb. 20 perc).

male1.jpg

Ehetjük tejföllel, ketchuppel, vajjal.

male2.jpg

Legközelebb bele fogok keverni egy szétmorzsolt fetasajtot, hogy még karakteresebb legyen.

 

Blogban található összes bejegyzés saját fotókat és gondolatokat tartalmaz. Ha tetszik, amit látsz vagy olvasol, és megosztod másokkal megköszönöm. A blogban saját tapasztaláson alapuló receptekkel, gyerekeknek szóló kísérletekkel, ötletekkel találkozhatsz, szemezgess közülük kedvedre! Vagy kövess a Facebookon!

A bejegyzés trackback címe:

https://alkotoreszecskek.blog.hu/api/trackback/id/tr7111986056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása