Hal-tanfolyam
2017. szeptember 07. írta: Alkotó Részecskék

Hal-tanfolyam

Az előző írásban az egészséges uzsonnás dobozról számoltam be, folytatva a vonalat, ma hal feldolgozó-előkészítő tanfolyamon voltam :-) a szomszédban.

fish3.jpg

Azt mondják, hogy nem eszünk elég halat. Sajnos a közelemben nem nagy a kínálat friss halból, de most végre felfedeztem egy helyet, a Haludvart, ahol tényleg nagy a választék remek halból. Most tele a mélyhűtőm, egy darabig ... Amúr, busa, afrikai harcsa.

Ma megtanultam, hogy hogyan kell megtisztítani, szétdarabolni egy pontyot, kétfélét is - tükör és nyurga pontyot.

fish2.jpg

És igen az egészséges életmódnak van egy nagy hátránya, hogy sokkal több munkával jár, mint csak kibontani egy doboz halrudacskát, vagy konzervdobozt. De én elégedett, és boldog vagyok, hogy megint egy tudással gazdagabb lettem, a  családom nagy örömére.

Ma ebédre természetesen egy szelet hal sült olívaolajon, sóval borssal, és két hatalmas levél mangolddal a kertből, magamnak a halasmunka örömére.

fish1.jpg

 Blogban található összes bejegyzés saját fotókat és gondolatokat tartalmaz. Ha tetszik, amit látsz vagy olvasol, és megosztod másokkal megköszönöm. A blogban saját tapasztaláson alapuló receptekkel, gyerekeknek szóló kísérletekkel, ötletekkel találkozhatsz, szemezgess közülük kedvedre! Vagy kövess a Facebookon!

A bejegyzés trackback címe:

https://alkotoreszecskek.blog.hu/api/trackback/id/tr9412810132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása