Húsvéti pácolt tojás
2022. április 16. írta: Alkotó Részecskék

Húsvéti pácolt tojás

Egy különlegességet próbálok ki idén a a húsvéti asztalra. A pácolt tojást.

rizstoj10.jpg

Már korábban is késztettem fűszeres olajban finomságot, sajtot, olajbogyót.

Most keményre főztem néhány tojást. Megfüstöltem kicsit, de akinek nincs erre lehetősége el is hagyhatja, és főzés után mehet a pácba.

Olíva olajat sóztam, borsoztam, zöld fűszereket aprítottam bele, zúzott fokhagymával, chili pehellyel tettem erőteljessé az ízeket.

Ebbe a fűszeres olajba kerültek a főtt (füstölt) tojások 24 órára. Amikor eszembe jutott megforgattam az edényt, hogy mindenhol átjárja a tojást a sok fűszer.

Lehet fokozni, ha megszurkáljuk finoman a tojást, hogy belsejébe is jusson a pácból. Tálaláskor negyedekre vágom a tojást, és megcsepegtetem a fűszeres olajjal.

Jó étvágyat, finomságos Húsvétot Mindenkinek!

További húsvéti ötleteket, kísérleteket találtok a képre kattintva:

rizstoj6.jpg

Blogban található összes bejegyzés saját fotókat és gondolatokat tartalmaz. Ha tetszik, amit látsz vagy olvasol, és megosztod másokkal megköszönöm. A blogban saját tapasztaláson alapuló receptekkel, gyerekeknek szóló kísérletekkel, ötletekkel találkozhatsz, szemezgess közülük kedvedre! Vagy kövess a Facebookon!

A bejegyzés trackback címe:

https://alkotoreszecskek.blog.hu/api/trackback/id/tr6917809451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása