Az én "4 tolvaj ecetem"
2015. október 02. írta: Alkotó Részecskék

Az én "4 tolvaj ecetem"

kipróbálom

Rengeteg még a fűszernövény a kertben, erejük zöldjében. Hasznosítani szeretném. A téli védőitalaim sorát szeretném szaporítani. Valami immunerősítő keveréket szeretnék.

Nemrégiben rátaláltam a "4 tolvaj ecetre". 4 hét érlelés szükségeltetik - írja a recept. Novemberre kész is lesz. Ez a recept elég nagy hatóanyag variációt tár elénk. Immunerősítő, vírusölő.

tolvaj2.jpg

Az én összetételem végül ez lett:

tolvaj1.jpg

8 levél zsálya, 3 db 10 cm-es rozmaring ág, 1 evőkanál kakukkfű, 2 cm gyömbér, 10 db szegfűszeg. 500 ml langyos almaecettel öntöttem fel. Bekerült a kamrába érlelődni.

Nagyon kíváncsi vagyok milyen lesz! A recept szerint kis mézzel elkeverve fogyasztandó, ha kész.

Bacik, vírusok reszkessetek!

 

Blogban található összes bejegyzés saját fotókat és gondolatokat tartalmaz. Ha tetszik, amit látsz vagy olvasol, és megosztod másokkal megköszönöm. A blogban saját tapasztaláson alapuló receptekkel, gyerekeknek szóló kísérletekkel, ötletekkel találkozhatsz, szemezgess közülük kedvedre! Vagy kövess a Facebookon!

A bejegyzés trackback címe:

https://alkotoreszecskek.blog.hu/api/trackback/id/tr427880708

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása