Joghurtos padlizsán saláta
2015. november 09. írta: Alkotó Részecskék

Joghurtos padlizsán saláta

Az egyszemélyes ebédemhez, a padlizsán szendvicshez, levágtam 2 szelet padlizsánt délben, a maradékból joghurtos saláta készült a családnak vacsorára.

psali2.jpg

A padlizsánt 1 fej vöröshagymával kockákra vágtam, és egy gerezd fokhagyma kíséretében olívaolajon megpirítottam.Meghintettem egy leheletnyi curry-vel.

psali1.jpg

Mikor kihűlt, hozzá kockáztam 2 nagy paradicsomot, egy fél kígyóuborkát. Leöntöttem egy kis mustárral, és egy fél kávéskanálnyi csípős Piros Arannyal.

Hűtőben értek össze az ízek.

 

Blogban található összes bejegyzés saját fotókat és gondolatokat tartalmaz. Ha tetszik, amit látsz vagy olvasol, és megosztod másokkal megköszönöm. A blogban saját tapasztaláson alapuló receptekkel, gyerekeknek szóló kísérletekkel, ötletekkel találkozhatsz, szemezgess közülük kedvedre! Vagy kövess a Facebookon!

A bejegyzés trackback címe:

https://alkotoreszecskek.blog.hu/api/trackback/id/tr168065730

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása